Klacht Rochdale Woningstichting: Dat,alles wat in mijn appartement nog gedaan,moet worden het,liefs in 1 maand

VeiligeHond!68

Mijn,laatste klacht is dat ik de in en uitloop van werknemers,van Rochdale beu,bent omdat er werkzaamheden moeten worden verricht,die zij moesten doen voordat,ze mijn appartement,aan
mij,hadden opgeleverd ik,heb lichaamelijkemen gezondheids
klachten,en heb er zollangzaamerhand,schoongenoeg van
om,steeds wildvreemde mensen die bij Rochdale werken binnen,te moeten laten dat,is mijn laatste klacht heb geen,keus als ik toch,wilt dat mijn,hele appartement gerenoveerd,moet worden ik vind,dit niet eerlijk.

Mijn,hele appartement het liefs,wegens ziekte zo snel mogenlijk
komen renoveren ik,kan niet tegen te veel prikkels,vanbuitenaf
wegens,hersen ziekte waar ik momenteel,aan lijd.
DE opzetelijke,zware overlast van het,gezin die boven mij wonen is nog niet,gestopt eris gee oplossing,hierover aangeboden ook,ben ik nog niet tevreden,met mijn slecht,uitziende oude appartement waar alles aan renovatie en vernieuwing,toe is alleen de badkamer zal worden gerenoveerd derest zoals oa de veroeste radiatoren willen ze niet vervangen en andere sterk verouderde spullen,in mijn appartement,die gemeubuleerd opgelverd,was ik, ben zeer,teleurgesteld in,rochdale en dan durven ze nog de huur,en sevices,kosten omhoog,te gooien schandalig,hierbij wil ik dit gesprek laten. Met vriendelijke groet, C

Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?