Klacht Rochdale Woningstichting: Geen gehoor geven bij melding

Klachtnummer
# 130062
Gebruiker
Dians
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij bouwkundig inspectie voor aankoop van huurhuis kwam mede naar voren dat het voegwerk in de voorgevel niet op orde was. In 2013 heeft er grootschalig voeg-en metselwerkherstel plaatsgevonden. Klacht is dus dat dit onderhoud niet goed is uitgevoerd en dat de woningbouw dit alsnog dient te herstellen. Deze kosten komen nu voor eigen rekening.
Ruim 2 maanden voor aankoop van woning reeds deze klacht aangegeven bij woningbouw maar hier is geen reactie op gekomen. Na een tweet reageert men opeens maar kunnen zij het onderhoud van destijds spontaan niet meer herinneren (zegt al genoeg van de registratie bij deze woningbouw). Gelukkig heeft een van de buren de oorspronkelijke brief waarin de werkzaamheden worden aangekondigd nog.

De oplossing

Herstellen van voeg en metselwerk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rochdale Woningstichting is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen