Klacht Rochdale Woningstichting: geen kontakt opnemen ondanks belofte via email

Klachtnummer
# 418958
Gebruiker
Chrit Meertens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 11 december 2019, 17 december 2019 en op 6 januari 2020 heb ik een vraag gesteld over het huren van een parkeerplaats in het complex waar ik woon. elke keer heb ik een automatisch antwoord gehad dat er binnen drie dagen een reactie zou volgen. nu 43 dagen na mijn eerste vraag heb ik nog steeds niets gehoord.

De oplossing

een antwoord geven op mijn vraag van 11 december 2019

1 reactie

  1. Auteur
    Rochdale Woningstichting
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Meertens,

    Zoals wij toenet hebben afsgesproken, sluit ik de melding op klachtenkompas af.
    U wordt vandaag of uiterlijk morgen voor vijf uur teruggebeld door onze afdeling Wonen die u van verdere informatie zal voorzien.

    Met vriendelijke groet,
    Het Klachtenteam

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen