Klacht Rochdale Woningstichting: Huis weer onder water

Klacht5546!!

Ik meld het klacht voor mijn moeder die woonachtig is in Amsterdam.

Mijn klacht is dat er voor de 3e keer een leiding is geknapt in de woning van mijn moeder en dat het huis onder water ligt. Dit betekend dat mijn moeder in 2 jaar tijd 2 keer 2 maanden lang in een vochtig en nat huis heeft moeten slapen. Ook betekend dit dat mijn moeder nu voor de 3e keer een renovatie moet ondergaan denk hierbij aan sausen van de muren natte vloer/ laminaat natte meubels. Dit mag zei nu voor de 3e keer gaan ervaren.

Wat ik echt heel triest vind dat het iedere keer wordt gemaakt maar dat we de info krijgen dat de vorige installateur het niet goed deed.

Wat ik heel erg vind als we gaan bellen dat we op een hele nare manier worden behandeld aan de telefoon.

Waar het omgaat is een vrouw van 50 jaar oud en die 4 dagen p/week werkt en die nu erg verdrietig is over de toestand van haar huis.

Vind dit echt niet kunnen en ga zeker juridisch hulp inschakelen voor een schade vergoeding. Dat je zo op een nare manier wordt behandeld en dat je geen antwoord op je vraag kan krijgen vind ik niet kunnen.

Me moeder is gisteren terug van haar vakantie en ja hoor al het stres kan weer beginnen

Wat ik wil is dat dit probleem wordt opgelost en voor goed ook. Iedere keer knapt er een leiding in de badkamer waardoor het hele huis in het water komt te staan. Dit probleem geven wij telkens aan maar het probleem wordt maar niet verholpen. Zo denk ik dat er meer aan de hand is en niet dat het een kleine water leiding is. Alles moet goed nagekeken worden.

Er wordt gezegd dat er in 2020 een grote renovatie zal plaats vinden en wij willen nu al naar een andere woning als het mogelijk is en weer terug willen komen als ons huidige huis is gerenoveerd.

Dit kan echt niet meer voor de 3e keer staat ons huis onder water en is alles weer een rotzooi.

Me moeder zit er erg mee en is erg verdrietig en zoals gezegd is ze terug van een vakantie en Zo zie je maar weer dat haar vakantie aardig is verpest.

Dit probleem ga ik ook melden bij het huurcommissie en ga ik zeker even hulp halen bij een advocaat

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Wat frustrerend voor uw moeder om dit steeds mee te maken. Wij willen graag met u in contact komen om te kijken naar een oplossing. Wij hebben u gebeld, helaas kunnen wij u niet bereiken. Zou u contact met ons willen opnemen? 020 215 0000, u kunt dan vragen naar het klachtenteam.

Het klachtenteam
    Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Het klachtenteam

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?