Klacht Rochdale Woningstichting: In slechte staat,opgeleverde apparttement en zware intimiderende geluiden van mijn bovenburen.

VeiligeHond!68

Mijn klacht,is dat Rochdale mij een appartement,heeft verhuurt die,gemeubuleerd opgelevert was en in zeer slechte staten,is en heel,gehorig is,met criminelen buren en pshychiatrische patienten,die niet goed snik,zijn en de boel,zelfs met geweld
gepaard intimideren zonder dat,je ze wat aangedaan hebt,en beschermen de daders,en sturen de politie en ggd aan de lopende,band aan mijn voordeur,en niet aan,de voordeur van
de dader ik ben hierdoor,erg ziek geworden zit,door al deze ellende in de ziektewet,en ben afgekeurd terweil ik,werkte
en,leef nu van een wia uitkering,zelfs het renoveren,van mijn hele appartement,vertikken ze voor mij,te doen ik heb ook al
besloten de burgemeester,van Amsterdam hier over in te
schakelen omdat,ze vertikken het gezin,die boven mij wonen
op 4 hoog,die al sinds de eerste week dat,ik er ben komen
wonen,zijn begonnen mij te intimideren met grof geweld en
zware beesten,geluiden opzettelijk 24 uur per dag veroorzaken,om mij weg te treiteren.

dat zij mijn hele.appartement op een meswaardige wijze komen renoveren alle ruimtes,en alle vloeren komen,egaliseren,en alle plafonnen,en muren komen stukken en vernieuwe,een nieuwe toilet pot nieuwe wastafel in de toilet nieuwe radiatoren.nieuwe
wanstekker kontakt dzen,in alle ruimtes,en een nieuwe voordeur,dat en mijn boven buren,van nummer 36 te ontruimen,de maat is vol.
De,aangeboden oplossing vanuit Rochdale is alleen een renovatie van mijn,badkamer voor de rest mag ik het bekijken en vertikken die buren van henry Dunantlaan 36,te stoppen die,maar niet van ophouden weten,en word als een jojo,heen een weer geslingert,terwijk zij dit gezin geweldadig,bruut gezin,allang hadden moeten,hebben ontruimt,hun gaan lekker naar huis,ik zit erin,zonder enige reden teroriseerd,dit gezin mij al ruim 10 jaar,als dit niet gestopt word,schakkel,ikmevrouw Halsema in de maat is vol ook eis ik een volledige menswaardige,renovatie van mijn hele appartement alle ruimtes,ik heb,dsit nog nooit,met geen enkele woningcorperatie meegemaakt om zo onbehoorlijk,als een beest,behandeld,te worden en in een niet gerenoveerde appartement,gezet,te worden en buren die andere intimideren en geweld aan doen en opzettelijke,zware beesten geluiden,veroorzaken partij voor,ze trekken,en mij als de dader aanwijzen,ik zelf denk dat,ze vriendjes zijn van dit gewldadig,gezin heel vreemd .

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend om te horen dat u zoveel gebreken in uw woning heeft en dat u al langere tijd overlast ervaart. Uw klacht is doorgestuurd naar de opzichter en de wijkbeheerder, zodat de klacht met u besproken kan worden.

Het klachtenteam

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?