Klacht Rochdale Woningstichting: lekkage schade vergoeden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440075
Gebruiker
mijn scherm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste,
Ik huur een woning bij Rochdale, al een lange tijd hebben we(ik en alle buren) in het gebouw last van een terugkerende lekkage, dit hebben we meerdere keren (mondeling en schriftelijk) aangekaart bij Rochdale. het gebouw is heel oud en de hoofdbuizen zijn verstopt en versleten, ze geven zelf toe dat er een probleem is, maar aanpakken en oplossen doen ze niet.
op een dag word ik wakker en het hele huis zit onder de rioleringswater, alle spullen en laminaat zijn beschadigd.
huismeester gebeld, die kwam langs heeft alles genoteerd en is daarna ervandoor gegaan.
Ik heb Rochdale gevraagd of ze het schade willen vergoeden maar dat willen ze niet. ondanks dat ze op de hoogte waren van het probleem. ze schuiven het probleem steeds. en nemen eigen verantwoordelijkheid niet.

De oplossing

Ik wil dat Rochdale naar mijn klacht kijkt en met een passende oplossing komt. foto's en bewijsstukken hebben ze al.

3 reacties

  1. Auteur
    mijn scherm
    Datum
    Ik zou graag een antwoord willen hebben op mijn klacht
  2. Auteur
    Rochdale Woningstichting
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij hebben u gebeld, helaas kunnen wij u niet bereiken.
    Zou u contact met ons willen opnemen? Wij zijn te bereiken op 020- 215 0000. Vraagt u dan naar het klachtenteam.

    Met vriendelijke groet,

    Het klachtenteam
  3. Auteur
    Rochdale Woningstichting
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken.

    Met vriendelijke groet,

    Het klachtenteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mijn scherm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen