Klacht Rochdale Woningstichting: lekkage schade vergoeden.

sad Niet opgelost

Beste,
Ik huur een woning bij Rochdale, al een lange tijd hebben we(ik en alle buren) in het gebouw last van een terugkerende lekkage, dit hebben we meerdere keren (mondeling en schriftelijk) aangekaart bij Rochdale. het gebouw is heel oud en de hoofdbuizen zijn verstopt en versleten, ze geven zelf toe dat er een probleem is, maar aanpakken en oplossen doen ze niet.
op een dag word ik wakker en het hele huis zit onder de rioleringswater, alle spullen en laminaat zijn beschadigd.
huismeester gebeld, die kwam langs heeft alles genoteerd en is daarna ervandoor gegaan.
Ik heb Rochdale gevraagd of ze het schade willen vergoeden maar dat willen ze niet. ondanks dat ze op de hoogte waren van het probleem. ze schuiven het probleem steeds. en nemen eigen verantwoordelijkheid niet.

Ik wil dat Rochdale naar mijn klacht kijkt en met een passende oplossing komt. foto's en bewijsstukken hebben ze al.

mijn scherm
    Ik zou graag een antwoord willen hebben op mijn klacht
    Rochdale Woningstichting
    Goedemorgen,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij hebben u gebeld, helaas kunnen wij u niet bereiken.
    Zou u contact met ons willen opnemen? Wij zijn te bereiken op 020- 215 0000. Vraagt u dan naar het klachtenteam.

Het klachtenteam
    Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken.

Het klachtenteam

mijn scherm

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?