Opgelost door Rochdale Woningstichting: Na renovatie niet opgeruimd

Chiquita

Woning op 3 hoog is naar verhuizing van bewoners gerenoveerd. Een firma heeft de renovatie uitgevoerd. Renovatie heeft maanden geduurd, begonnen vorige jaar midden in de feestdagen. Toen ze klaar waren was er in de begane grond en in het trappenhuis een ongelooflijke puinzooi. Met Rochdale gebeld en klachtbrief gestuurd. Na veel bellen kwam er toch iemand schoonmaken. Nu staat er sinds december een grote keukenblok op de begane grond, deze is van de gerenoveerde Woning. Verschillende keren gebeld met de uitvoerende firma, ze willen de keukenblok niet meenemen want volgens hen was het al daar. Ik probeer al weken Rochdale te bellen, telefoon wordt niet opgenomen.
Een klachtbrief heb ik in januari gestuurd, die is nooit beantwoord.
Schandalig dat Rochdale zo slordig met bewoners omgaat!

Weghalen van keukenblok/aanrecht van de begane grond.
Keukenblok/wasbak is eindelijk opgehaald. Omdat ik al drie keer hierover met iemand van onderhoud had gebeld, weet ik niet wat de doorslag heeft gegeven. Hoe dan is het opgelost. Bedankt voor de moeite.

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de werkzaamheden zo veel en lang overlast hebben veroorzaakt en het trappenhuis niet netjes is achtergelaten. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke opzichter, zodat het keukenblok alsnog verwijderd kan worden.

Het Klachtenteam

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?