Klacht Rochdale Woningstichting: reparatie niet uitgevoerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273666
Gebruiker
MC2017
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bijna 3 weken wachten om lamp te vervangen in de trappenhuis. reparatie zou met "spoed "uitgevoerd worden , maar het is nog steeds niet gebeurd. het is nog steeds donker!

De oplossing

z.s.m. lamp vervangen

2 reacties

  1. Auteur
    Woningstichting Rochdale
    Datum
    Wat vervelend om te horen dat het licht nog niet gerepareerd is. Ik ga voor u een nieuw verzoek indienen en ik hou u op de hoogte. ^MdW
  2. Auteur
    Woningstichting Rochdale
    Datum
    Beste mevrouw Chrzanowska, ik zie dat u ook al gebeld heeft met ons Klantcontactcentrum. Goed dat u de melding doorgaf, er bleek namelijk een foutje in ons systeem te zitten waardoor de reparatie niet goed is uitgezet. Dit hebben wij nu alsnog gedaan. Ik bied u onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik zal voor u monitoren of de reparatie naar tevredenheid wordt uitgevoerd. ^MdW

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MC2017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens "mijn rochdale" reparatie had plats gevonden. Wij hebben steeds geen licht!! ik had met klanten service gebeld (voor zoveelste keer) een aantal dagen geleden en ze zouden nieuwe melding plaatsen om ook bedrading te bekijken - maar het is steeds geen actie ! SCHANDALIG! waarvoor betaal ik service kosten??? Bijna 1.5 maand zonder trappenhuis verlichting!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen