Klacht Rochdale Woningstichting: Reparatieverzoeken WEER niet uitgevoerd & C-lock waardeloos systeem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263225
Gebruiker
MTerzi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wederom een reparatieverzoek ingediend bij Rochdale, wederom belooft dat het op een bepaalde dag gerepareerd zou zijn en wederom is de reparatie niet uitgevoerd. Sinds ik hier woon (2 jaar) heb ik talloze keren hetzelfde reparatieverzoek moeten indienen omdat het zogenaamde C-lock dat gebruikt wordt voor de algemene deuren om de haverklap kapot is. Hierdoor blijven de deuren 24/7 open, met als gevolg dat iedereen het gebouw in kan. Bij elk contact met Rochdale moet ik telkens het probleem opnieuw uitleggen en vragen waarom dit zo is (geen antwoord) en ook is het vaak gekomen dat mijn meldingen niet nauwkeurig zijn bijgehouden. En iedere keer wordt mij een geschatte datum van de reparatie gegeven & nooit wordt deze uitgevoerd. Pas wanneer ik zelf weer contact opneem met Rochdale. Dit is buitengewoon slechte service, ik betaal altijd netjes mijn huur en servicekosten, maar service krijg ik er niet voor terug. De kosten worden wel schaamteloos elk jaar verhoogd.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rochdale Woningstichting is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    MTerzi
    Datum
    Anderhalve week later en nog steeds geen reactie van Rochdale...
  2. Auteur
    MTerzi
    Datum
    Inmiddels is het 20 juni en is de deur nog steeds kapot. Op 29 mei gebeld met Rochdale, antwoord was 'bedankt voor het melden mevrouw, morgen is het opgelost'. 30 mei was het niet opgelost, hier een klacht ingediend. Tot dusver nog NIKS vernomen van Rochdale.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MTerzi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schandalig. Na talloze updates op klachtenkompas en 2 mails direct, nog steeds niks van Rochdale vernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen