Klacht Rochdale Woningstichting: Reparatieverzoeken WEER niet uitgevoerd & C-lock waardeloos systeem

MTerzi

Wederom een reparatieverzoek ingediend bij Rochdale, wederom belooft dat het op een bepaalde dag gerepareerd zou zijn en wederom is de reparatie niet uitgevoerd. Sinds ik hier woon (2 jaar) heb ik talloze keren hetzelfde reparatieverzoek moeten indienen omdat het zogenaamde C-lock dat gebruikt wordt voor de algemene deuren om de haverklap kapot is. Hierdoor blijven de deuren 24/7 open, met als gevolg dat iedereen het gebouw in kan. Bij elk contact met Rochdale moet ik telkens het probleem opnieuw uitleggen en vragen waarom dit zo is (geen antwoord) en ook is het vaak gekomen dat mijn meldingen niet nauwkeurig zijn bijgehouden. En iedere keer wordt mij een geschatte datum van de reparatie gegeven & nooit wordt deze uitgevoerd. Pas wanneer ik zelf weer contact opneem met Rochdale. Dit is buitengewoon slechte service, ik betaal altijd netjes mijn huur en servicekosten, maar service krijg ik er niet voor terug. De kosten worden wel schaamteloos elk jaar verhoogd.

Rochdale Woningstichting is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MTerzi
    Anderhalve week later en nog steeds geen reactie van Rochdale...
    MTerzi
    Inmiddels is het 20 juni en is de deur nog steeds kapot. Op 29 mei gebeld met Rochdale, antwoord was 'bedankt voor het melden mevrouw, morgen is het opgelost'. 30 mei was het niet opgelost, hier een klacht ingediend. Tot dusver nog NIKS vernomen van Rochdale.

MTerzi
Schandalig. Na talloze updates op klachtenkompas en 2 mails direct, nog steeds niks van Rochdale vernomen.

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?