Opgelost door Rochdale Woningstichting: RIOOL VERSTOPPINGEN

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 590917
Gebruiker
riool
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedendag Ik heb vaak klacht ingediend over schoonmaak ,afzuig in de algemene ruimte nu is probleem met riool verstoppingen,en ik moet eerste keer 2 weken wachten tot iemand komt ,nu heb ik weer probleem en ik moet wachten tot 15 April 2022 wachten,dus niet douchen ,keuken wasbak niet gebruiken ik weet niet welke contract heeft Rochdale met Aorc ,waar blijft 24 uur service.Plus ik mag niet geen andere bedrijf regelen omdat Rochdale vindt d te duur.Ik ben helemaal klaar mee mijn vraag komt er nog een oplossing of moet ik mijn klacht bij huurcommissie.In afwachting van jullie reactie.

Gewenste oplossing

Een juist oplossing voor de verstoppingen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Rochdale Woningstichting
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Chabali,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend om te horen dat AORC u niet eerder dan 15 april heeft kunnen helpen. We hopen dat de verstopping ondertussen voor u is opgelost. Zo niet, dan horen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    Het klachtenteam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen