Klacht Rochdale Woningstichting: SCHANDALIG!

Marr.89

Onlangs een bezichtiging gehad via Rochdale. De woningstichting zegt op hun website dat muren vlak opgeleverd worden. Dit was helaas niet het geval bij de woning in Amsterdam waar ik een bezichtiging had. De muren zitten vol bobbels, gaten etc. Daarnaast hoorde ik via de buren dat er sprake was van houtworm en/of houtrot, ook dit is niet gemeld. Ook hoorde ik van een buurman dat de woning nog een grote zolder had. Toen ik, met de buurman!, hier ging kijken zagen we dat deze nog vol lag met spullen van de vorige bewoner...
In de grote tuin stond bovendien een hoop onkruid, zwerfafval en lagen er bakstenen van de vorige bewoner. Bij de woonstichting vond men echter dat de woning prima zo opgeleverd kon worden, en als je hen hierover mailt krijg je niks terug.

N.V.T.

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Wij vinden het jammer om te horen dat de bezichtiging tegenviel.

Wij hebben u gebeld om de melding met u te bespreken, helaas kunnen wij u niet bereiken. Is het mogelijk om contact met ons op te nemen? Wij zijn bereikbaar op 020 -215 0000, u kunt dan vragen naar het klachtenteam.

Alvast bedankt.

Het klachtenteam

Marr.89
Niet opgelost. De van Beuningenstraat 99H wordt evengoed opgeleverd met bobbelige wanden, maar hopelijk wordt er tijdens de volgende bezichtiging eerlijk vertelt dat er sprake is geweest van houtrot/worm.

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?