Klacht Rochdale Woningstichting: Trage, onjuiste, inadequate behandeling van lekkage en financiële schade.

J.S Bijsterbosch

Afhandeling lekkage in gang. Vloerbedekking is daardoor verschimmeld. Vanaf 7/12/2019 zijn er 14 keer! mensen langs geweest. Inmiddels hebben we Vanaf het begin was het mij duidelijk dat de oorzaak on de cv-installatie moest liggen. De druk liep in 2 maanden elke keer immers naar nul . Toch is de reguliere waterleiding op een lelijke manier vervangen, de tegelwand in de badkamer gekit, voorst men keek naar de cv installatie. Daarbij is van alles gedaan. Na de reparatie van 17/7 2020 kregen wij de stellige verzekering dat het nu in orde was. Na dat we vloer hebben late drogen hebben we de vloerbedekking vervangen à € 700,-. Na enige tijd liep de druk weer terug en ontstond er weer een vochtplek in de vloerbedekking. De oorzaak zou nu in de badkamerradiator liggen. Die is dus vervangen, maar de druk loopt nog steeds terug. Na gisteren daarover te hebben gebeld konden we met veel moeite pas op 2 juli een afspraak maken. Dan komt er iemand langs om te kijken. Inmiddels de vloerbedekking weer verschimmeld. We hebben het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Er zijn inmiddels 14 afspraken geweest, kost ruim een week wachttijd plus aanzienlijke schade en aantasting woongenot.

oplossing lekkage op korte termijn. Financiële compensatie.

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag meneer Bijsterbosch,

Wij vinden het erg vervelend dat de lekkage nog niet is opgelost. Wij nemen uw klacht in behandeling. Ik heb u gebeld helaas kan ik u niet bereiken.

De ontvangstbevestiging is verzonden naar het ons bekende e-mail adres.

Het klachtenteam
    J.S Bijsterbosch
    Er is een afspraak. Het resultaat wacht ik af.

J.S Bijsterbosch
Er is en opzichter langs geweest die gekeken heeft, geen oorzaak gaf en gezegd heeft dat er nieuwe leidingen moeten komen. Hoe en wanneer is onduidelijk. Wij laten de klacht staan.

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?