Opgelost door Rochdale Woningstichting: Vochtoverlast in schuur door openingen van dak.

content Opgelost
Blauwe Ring#1

Tijdens de sneeuwperiode is gebleken dat de schuren niet waterdicht zijn.
Er ligt een golfplaten dak op en door de openingen waait eer sneeuw ca regen naar binnen met het gevolg dat de inhoud van de schuur nat wordt.
Dit is gemeld bij Rochedale en het antwoord was dat het nu eenmaal zo gebouwd is. Het zou prettig zijn als Rochdale dit probleem van onze straat serieus neemt.
Er zijn fotoos van maar die kan ik in dit systeem niet bijvoegen.

Het gaat om alle schuren in onze straat dus het is aannemelijk dat er eerst naar gekeken wordt alvorens een oplossing te vinden.

Rochdale Woningstichting
    Goedemorgen,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij hebben u gebeld, helaas kunnen wij u niet bereiken.
    Zou u contact met ons willen opnemen? Wij zijn te bereiken op 020- 215 0000. Vraagt u dan naar het klachtenteam.

Het klachtenteam

Blauwe Ring#1
Mijn schuifdak wordt dichtgemaakt maar de overige bewoners moeten zelf een klacht indienen en dan wordt dat in een jaren plan geschoven bij groot onderhoud. Dus ga ik contact opnemen met de buurtcommissie.

Ook een klacht indienen over Rochdale Woningstichting?