Klacht Rochdale Woningstichting: Waarom neemt rochdale zoveel tijd om dit plan goed te keuren, terwijl dit een noodsituatie is.

Ontevreden

Ik heb al een maand te maken met vies water dat uit de badkamer van de bovenburen komt in mijn badkamer. Rochdale zegt hierop dat de badkamer van de bovenburen compleet vernieuwd moet worden. De aannemer die dit moet uitvoeren wacht al een maand op goedkeuring van Rochdale. Intussen zit ik met elke dag schoonmaak van vies water. Bovendien lopen er stroomkabels daar.

Snel handelen.
Op dezelfde manier zoals ze dat doen met herinnering sturen als je een keer laat bent met huur betalen. Dat gebeurt wel snel.

Rochdale Woningstichting
    Goedemiddag,

Mijn excuses voor de late reactie. Wat naar dat u al zo lang last heeft van de lekkage. Ik heb u gebeld, helaas kan ik u niet bereiken.

Ik heb de aannemer gesproken. Zij geven aan dat er een afspraak is gemaakt voor de werkzaamheden bij de bovenburen en de herstelwerkzaamheden bij u. Wij gaan ervan uit dat hiermee de lekkage wordt opgelost. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voor er een afspraak is gemaakt.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 020 215 0000.

Het klachtenteam