Klacht Rocketlawyer.com: Er wordt niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610800
Gebruiker
jan pietersoon coen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De klachten is bij een proefabonoment, welke ik gelijk omgezet heb naar een betaalde versie. Heb ik het benodigde document niet gekregen. De documenten zijn nog steeds niet beschikbaar. Maar er wordt wel geincaseerd. Om dat het document niet beschikbaar is heb ik gestorneerd. Op mijn verzoek om het document te leveren wordt gewijgerd. Ik wil wel betalen maar wil dan wel het document.

Gewenste oplossing

Ik wil de brief, dan zal ik betalen
Geboden oplossing
Geen oplossing, Allen maar mijn account open gezet voor twee dagen. Maar het document is niet geleverd. Geen zaken mee doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    jan pietersoon coen
    Datum
    Ik krijg sterk de indruk dat ze niet naar een oplossing opzoek zijn...
  2. Auteur
    Rocketlawyer.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jan, met de gegevens die je op klachtenkompas zet ben je niet bij ons bekend. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice: klanten@rocketlawyer.nl of 070 378 9825. Zij helpen je graag verder.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rocketlawyer.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen