Klacht ROCTOP: Door ongeregelde school nu geen diploma gehaald (2)

JustinKroon

De laatste weken heb ik meerdere malen gevraagd wanneer ik praktijkexamen zou hebben op mijn stage. Hier werd ook elke keer weer de belofte gedaan dat het geregeld zou worden. Ondertussen hadden andere leerlingen dat examen en ook stage afgerond. Ja hoor, in de laatste week met alle opdrachten erbij die ineens ook af moesten werd ik ingepland voor het praktijkexamen. Die week is mijn Vriend overleden en is er veel thuis aan de hand geweest. Ik sliep niet meer en psychisch was ik gewoon gebroken. Ook ben ik in 2 weken bijna tien kilo afgevallen val nog steeds af. En zit nu ook nog thuis. Zeker met de hitte word het nu erger. Vandaag netjes gevraagd aan de manager van mijn stageplek hoelang mijn contract nog doorloopt die overigens ook van de situatie af weet. Bericht terug dat mijn contract nog maar een paar dagen loopt en dat ze me ontslaan van stage in de brief van de uitschrijving stond dat ik heel veel afwezigheid had door een VOG aanvraag waar ik geen geld voor had en net al een nieuwe had gehad maar ondanks nieuwe wet zou ik het weer moeten betalen. Dit is uiteindelijk wel gelukkig door school vergoed. Er stond ook beschreven dat ik eruit ben gegooid wegens mijn afwezigheid wegens mijn medische problemen. En dat zei hebben aangeboden om het contract te verlengen. Dit zou dan via school moeten maar die hebben vermeldt dat dit niet nodig was en dat ik het in korte gehaaste tijd het zou halen. Zou mijn diploma ook pas na de zomervakantie krijgen omdat ik zo laat pas dat praktijk examen moest doen?... Daar komt ook nog eens bij dat stageplek dit schooljaar regelmatig naar mijn mentor heeft gebeld om te bespreken. Maar 1x opgenomen omdat zij amper bereikbaar is. Ik zit nu zonder diploma na de vakantie omdat er geen beloftes zijn nagekomen en dat alles op het laatste moment allemaal op mij gegooid word en geen rekening met mij is gehouden. Als alles op tijd gedaan was had ik alles al lang klaar gehad. Ik wou graag naar Rotterdam verhuizen voor mijn nieuwe opleiding op Niveau 4 nu kan dat waarschijnlijk niet door fouten van mijn opleiding en moet ik straks voor de 3e keer weer op niveau 2 peuterend uit mijn neus doen. Mijn motivatie is hierdoor weg. Heb geen zin in weer dezelfde opleiding te doen en ik wil gewoon verder. Ik wil later in de psychiatrie werken maar door mensen van de school kom ik hier nooit aan. Een ongeregelde school. Geen rekening met mij gehouden, nu zonder diploma! Ondanks dat ik het hele jaar achter mensen hun reet ben aangelopen.

Dat ik ondanks alles nog mijn diploma krijgt. En een excuus en dat ze dit ook daadwerkelijk gaan veranderen. En zeker als een student psychische problemen heeft.

ROCTOP is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ROCTOP?