Klacht ROCTOP: vage hulp

Klachtnummer
# 406941
Gebruiker
Anass
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb geen klas en krijg geen hulp omdat ik meerdere malen ben gezakt vanwege te weinig hulp. 20 januari is mijn volgende examenmoment en ik probeer zo snel mogelijk me examens in te zien. Wou het vandaag inzien maar niemand die mij precies een dag geeft waneer ik het kan inzien zodat sneller kan voorbereiden en we hebben 2 TWEE kerstvakantie. ROC TOP Business bied mij geen hulp aan.

Gewenste oplossing

Mij wat serieuzer neemt en wat vlotter met mij werkt zodat ik eindelijk 20 januari mijn diploma kan halen.

1 reactie

  1. Auteur
    ROCTOP
    Datum
    Beste A. Akachaou,
    Kun je een email sturen naar Ombudsman@roctop.nl.
    Welke opleiding volg je?
    En heb je dit probleem reeds met je mentor of loopbaancoach besproken?
    Mvrgr
    mevr. Kabbes
    Ombudsman ROCTOP


Ook een klacht indienen over ROCTOP?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen