Opgelost door ROCTOP: Voel me ongehoord.Vraag via tekst, interpreteert docent agressief, onveilig en breuk als gevolg.

content Opgelost
DemelzaBlijd#

Wegens overlijden oma heb ik de les niet bij kunnen wonen. Bij onduidelijkheden mocht je hierom vragen. Ik zou worden teruggebeld en kreeg geen reacties op mijn berichten. maar geen gehoor. Bij het vragen via tekstberichten, waarom ik nog geen antwoord kreeg werd deze geïnterpreteerd als agressief met als gevolg benoemen dat dit zorgt voor een breuk in relatie maar sterker nog op zoek te gaan naar een andere mentor. De docent heeft naar mijn inziens de spanningen laten oplopen en onprofessioneel in haar handelswijze. Docent heeft een gesprek gehad met de opleidingsmanager.
Op basis hiervan ben ik uitgenodigd. De indruk werd gewekt dat er niemand mee mocht naar gesprek. Ondanks dat ik mij niet prettig voelde het gesprek zonder mijn zus of moeder aan te gaan, werd alleen gehoor gegeven aan de behoefte van de docent. Wel is een klein gedeelte van het gesprek opgenomen. Het gesprek is verergerd en onopgelost. Ik voel mij ongehoord.

Een gesprek met de directrice en docent, waarbij ik word bijgestaan met zus en moeder. Dit is me door de opleidingsmanager ontnomen. Ik heb ten alle tijde recht om iemand mee te nemen als ik me niet prettig voel het gesprek met docent en opleidingsmanager aan te gaan. Het gesprek is verergerd en niet opgelost.
Een vervolggesprek staat ingepland

ROCTOP is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ROCTOP?