Klacht Rode Kruis Ziekenhuis: Alle communicatiemiddelen ten spijt,gaarne wat meer attentie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465621
Gebruiker
Houwelingen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door huisarts verwezen naar cardiologie (spoed) we zouden gebeld worden door rkz(16-07-2020),we werden niet gebeld.20-07-2020 zelf gebeld,na controle in dossier,o ja ik zie het maar we zitten heel de week al vol

De oplossing

Daar dit voorval met cardiologie in het verleden ook al zo was gaarne personeel beter instrueren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Houwelingen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet op de klacht gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rode Kruis Ziekenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen