Klacht Rode Kruis Ziekenhuis: Strep B

SilverFlame

Afgelopen 4 mei ben ik bevallen maar is mijn zoontje dood geboren, het rkz zegt dat het door een ecoli infectie is gekomen die ze bij mij ook hebben aangetroffen waardoor ik zelf bijna overleden ben. Na een bloedtransfusie en heel veel antibiotica ben ik er bovenop gekomen. Alleen voelde ik dat er nog iets aan de hand was. Ik ben naar de dokter gegaan (want volgens de gynaecoloog dr Ooms was er niks aan de hand) een uitstrijkje laten maken er uit gekomen is dat er streptokokken B Is aangetroffen. Dit is dus ook tijdens de bevalling aanwezig geweest, er zijn allerlei onderzoeken geweest, bloed afgenomen en uitstrijkjes gedaan maar kennelijk Is dit over het hoofd gezien. Terwijl de symptomen er duidelijk waren. De geur die ze ook bij mijn kindje hebben geroken, de ontstoken placenta en navelstreng, het geboortegewicht wat veel te laag was. Maar het ziekenhuis blijft volhouden dat het een ecoli infectie Is geweest.

Ik wil duidelijkheid hebben, gehoord worden, ik krijg nu het gevoel dat er niet verder gezocht is en ze er makkelijk van af hebben willen komen. Het verandert niets aan de situatie dat weet ik. Maar toegeven dat er een fout gemaakt is, die dus al opgelost had kunnen zijn, en ik niet de deur bij de huisarts hoef plat te lopen (die overigens wel naar me luistert en direct actie onderneemt), dat is wel het minste wat er gedaan kan worden.

Ook een klacht indienen over Rode Kruis Ziekenhuis?