Opgelost door Rodenburg Installatiebedrijven: Twee rekeningen voor dezelfde opdracht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198571
Gebruiker
Wateroverlast
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Probleem bij de aansluiting van de wasmachine en de Cv-ketel. Water spuit eruit.
Monteur van Rodenburg is gekomen om nieuwe afvoer te maken.
Meteen na vertrek van de monteur waterafvoer uitgeprobeerd. Probleem niet verholpen; het water spuit er nog steeds uit. Gemeld bij het bedrijf. De volgende dag is dhr. C. van Schijndel komen kijken. Conclusie: ingewikkelde aansluiting; teveel weerstand; er is een dikkere afvoerbuis nodig; alles moet opnieuw.
3 dagen later komt een andere monteur. Deze maakt een nieuwe afvoer en nu functioneert alles wel. Factuurnr. 1601819 ad. 222.51. Deze is direct betaald.
Een paar dagen later krijgen we de factuur voor de eerste monteur: factuurnr. 1601849 ad. 98.52 euro. Contact opgenomen met het bedrijf voor een gesprek. Doorgestuurd naar de afdeling financiën. Geen discussie mogelijk; de rekening moet betaald worden.

Gewenste oplossing

Rekening nr. 1601849 vervalt, omdat broddelwerk is geleverd, dat het probleem niet heeft opgelost.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rodenburg Installatiebedrijven is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    Wateroverlast
    Datum
    Dankzij jullie is de klacht snel opgelost. Daarvoor dank!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rodenburg Installatiebedrijven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen