Klacht Roeken & Co: offerte en werkelijkheid liggen ver uit elkaar

corinne

Via het WMO te Hilversum kwam ik in contact met Roeken. Zy hadden een intercom aan ngelegd. Dat ging goed goed tot ik overstapte op een andere provider. Dit bleek achteraf niet te kunnen. De intercom deed het hierdoor niet meer. Raar genoeg gingen ze ervan uit dat iedereen weet dat je niet van provider mag veranderen. Er moest een oplossing komen . Volgens het WMO was dit mijn fout en moest ik er dan ook zelf voor betalen. Ik mocht dit in termijnen doen en vond dat schappelijk. De offerte was volgens het WMO 305,80€. Toen fa. Roeken hiervoor was langskomen heb ik gelijk het WMO gebeld er werd nl. 1 deck telefoon van 69,00€ afgegeven de code werd gekoppeld met de intercom waar ze 10 min.mee bezig waren. Na vandaag weer het WMO te hebben gebeld en fa. Roeken ben ik te weten gekomen dat ik 220,00€ moet betalen voor 10 min. Ik heb getracht dit in alle redelijkheid uit te leggen dat ik zeer vreemd vindt, maar wat ik ook zeg ik moet dit van hun betalen.

Ik wil best betalen maar geen 220,00€ voor 10 min. werk. Fa. Roeken had ik niet aangegeven dat ik geen andere provider mocht nemen. Ik had bij KPN moeten blijven. Er wordt aangenomen dat iedereen die een intercom heeft dit weet. Dus in feite is het hun fout en moet ik hiervoor 305,80€ betalen. Ik zou graag vermindering van de nota naar de daadwerkelijke tijd die ze hier zijn geweest hebben of nog beter. Hun zijn in gebreke gebleven dus is het hun verantwoordelijkheid.

Wij vinden dat Roeken & Co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Roeken & Co?