Klacht Roesekot-webwinkel.nl: bestelling is in augustus 2014 via Ideal betaald maar nooit uitgeleverd

Klachtnummer
# 82979
Gebruiker
C. Hezemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het gaat om een bestelling met datum 16-08-2014 . Het Roesekot bestelnummer is
14-000113.
Op 18-08-2014 is ter vooruitbetaling van deze bestelling een bedrag van €22,85 overgemaakt via Stichting Mollie payments op reknr NL30ABNA0524590958.
Dit bedrag is daadwerkelijk overgeschreven.
De bestelling is nooit uitgeleverd.
Roesekot reageert niet op email en niet op telefoon.

De oplossing

Eerste keus : Ik wil deze snoeischaar alsnog ontvangen.
Tweede keus : Indien dit niet mogelijk is wil ik de reeds gestorte €22,85 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Roesekot-webwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roesekot-webwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen