Klacht Rofra Home Meubelzaken: Aanbetaalde artikelen worden niet geleverd.

Klachtnummer
# 448240
Gebruiker
Seljouri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22-12-2019 een eethoek besteld en aanbetaald; verwachte levering week 9. Inmiddels is het week 22 en nog steeds geen eethoek. Allerlei excuses en beloftes, worden allen niet nagekomen. Bedrijf is nauwelijks bereikbaar, mensen die we spreken zeer onprofessioneel en loze beloftes.

De oplossing

Wij willen onze aanbetaling terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Seljouri
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Rofra Home

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen