Klacht Rofra Home Meubelzaken: Afspraken worden niet nagekomen en onprofessionele service.

Klachtnummer
# 342576
Gebruiker
R
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In de winkel een kast gekocht welke ruim 3 maanden na de afgesproken leverdatum nog steeds niet is geleverd. Bij meerdere navragen geen gehoor gekregen en daarom besloten de koop te annuleren. Daarna wel een reactie ontvangen dat hier niet mee akkoord wordt gegaan en het voorstel tot een middelijke regeling wordt genegeerd.

Gewenste oplossing

De koop graag annuleren en het aanbetaalde bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen