Klacht Rofra Home Meubelzaken: Bankstel te vroeg willen leveren, en daarna 2maanden bij levering 1 dag van te voren afbellen ivm fo

L. Harmsen

Tsjah Rofra, Maar beginnen bij het begin zeker. Ordernummer: 3278613

Op 24-10-2018 een bank en poef besteld bij Rofra in Breda. Wij hadden net een huisje gekocht en hier zouden we in januari de sleutel van krijgen. Er moest nog veel geklust worden dat wisten we, bij aankoop hebben we dit aangegeven, het zou eind februari a begin maart gaan worden.

Aanbetaling gedaan, leuke dame. kon zich vinden in ons verhaal en die leverdatum was geen enkel probleem.

Half december kregen we een mail, jullie bank is er! gefeliciteerd, 1 januari kan die geleverd worden, dan staat de levering gepland.... HUH???? wij hebben nog niet eens de sleutel...

Meteen de planning gebeld. ah ja... later leveren.. dat kan. maar het kost u wel 25 euro per week ivm de opslag van uw bank...
wederom HUH... wij hadden dit besproken, het zou geen probleem zijn. Op dat moment woonden we nog in Belgie.. de heer van de planning zei dat we naar de winkel moesten en het oplossen, prima.. wij meteen de auto in. 1,5uur heen en 1,5uur terug naar breda... niemand die ons kon helpen was er. Dus geen oplossing.

06- nummer op laten schrijven en dit werd opgelost.

Nu vandaag 27-2-2019 de dag voor de levering. Krijgen we telefoon, jullie bank is zojuist niet door de keuring gekomen en moet opnieuw gestoffeerd worden... wederom HUH die bank staat er al 2 maanden... hoe kan dit nu pas naar voren komen? wat is Rofra voor een bedrijf?? hoe kun je zo met mensen omgaan... wat een dikke onzin zeg.

Wij willen een tegemoetkoming in de betaling of annuleren, maar er is geen enkele afdeling die hier meer over kan zeggen. We zijn de hele dag al aan het mailen en bellen en niemand kan ons helpen.

Wij willen geen bank meer van Rofra. Wat een ellende bij dit bedrijf, wat een slechte service. Hoe kan niemand iets weten? waarom wordt je van het kastje naar de muur en terug gestuurd.

Bij ons is de maat vol

Wij willen de aanbetaling terug. En alles annuleren. Rofra komt bij ons de neus uit! We zijn al vanaf december aan het bellen, mailen en heen en weer aan het rijden naar de winkel.

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

L. Harmsen
    Klacht tot op heden niet opgelost, klantenservice gooit keer op keer de hoorn erop. We komen geen steek verder met dit bedrijf.

Als iemand dit leest.. blijf weg bij deze zaak. Belazerd word je, waar je bij staat.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?