Klacht Rofra Home Meubelzaken: Bankstellen geleverd waaraan veel mankementen te zien is met het blote oog. Wij willen ons geldterug

Muhammed

Wij hebben een nieuwe bankstel gekocht bij jullie en die werd geleverd op 27-12-2018. Bij het uitpakken en neerzetten van de bankstellen zagen wij al meteen dat er behoorlijk wat mis was met het geleverde bankstellen. Gelijk heb ik contact opgenomen met jullie om een service te sturen voor een controle van de bankstellen. Eerste instantie hebben jullie ons verteld, dat wij foto's naar jullie zouden moeten sturen. de zelfde dag is dit gebeurd en met moeite is er service gekomen om te kijken. Die gaf meteen aan dat er met de vulling van de bankstellen behoorlijk mis was en hoogst waarschijnlijk met de bank zelf ook. De service gaf aan dat die dit aan zou geven bij jullie en dat hij hem zelf zou komen zetten om te kijken of het met de vulling opgelost zou zijn of dat er echt iets mis is met de bankstellen. Nu 11-07-2019 we zijn 7 maanden verder en naar 10/15 keer bellen + naar Rofra Home Waalwijk gaan + 10 mailtje te verzonden hebben nog steeds niets opgelost. Ik weet niet hoe jullie met jullie klanten omgaan maar dit is echt onacceptabel. IK heb meerder keren via de telefoon moeten horen meneer 2 weken, via de mail (wat ik nog als bewijs allemaal heb) heb ik meerdere keren een indicatieleverdatum moeten aan horen en iedere keer overschreden, vervolgens moeten aanhoren week 16 word het geleverd en word er naar gekeken. We zijn 7 maanden inmiddels voorbij en dit is niet normaal. Wij zijn zelfs bij jullie langskomen, we werden netjes daar geholpen maar nog steeds geen oplossing. Hierbij stel ik jullie aansprakelijk voor de hieruit voortvloeiende kosten en schade. Wij willen of ons geld terug en neem de verminkte bankstellen maar mee of wij willen nieuwe bankstellen en deze blijven hier tot dat de nieuwe word geleverd. Wij verwachten nu echt een tegenprestatie van jullie om dit op te lossen. Moet je na gaan ik ben vanaf dag 1 al bezig met bellen/mailen/naar filiaal gaan in Waalwijk. Ik vind dit echt niet meer kunnen. Dit is verre van respect hebben tegen over je klanten. Wij willen ons geld terug!!

Mails/foto van aankoop bewijs/klachten die eerder zijn verzonden etc stuur ik met alle liefde.

Geef ons geld terug en neem de bankstellen maar mee en anders bestel nieuwe bankstellen en de oude blijven tot dat de nieuwe zijn geleverd +schadevergoeding.

komt er nog antwoord
    Muhammed
    ?kont ernog een reactie ?

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?