Klacht Rofra Home Meubelzaken: De stoffering van de eetkamerstoelen beginnen bij alle 4 de stoelen te scheuren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107460
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Alhoewel er geen slijtage aan de stoffering te zien is (want weinig gebruikt), beginnen alle 4 de stoelen aan de zijkant te scheuren.
Stoelen aan Rofra aangeboden die simpel over slijtage spreekt. Punt uit. Verder kontakt met Rofra verloopt zeer moeizaam. Je staat steed minimaal 20 minuten in de wacht en de persoon die er over gaat is niet aanwezig...... en er wordt werkelijk NOOIT teruggebeld.
Is simpelweg de strategie van Rofra

Na lange tijd de stoelen maar terug late komen en "ons verlies" genomen.

Hopleik dat Rofra middels dit schrijven nog een oplossing wil bieden

De oplossing

fatsoenlijk overleg en een passende oplossing (opnieuw stofferen of financiele tegemoetkoming).

1 reactie

  1. Auteur
    Hans
    Datum
    Er is geen conact mogelijk geweest en men belt niet terug. Niks aan de klacht opgelost. Ik ben erg teleurgesteld in ROFRA HOME

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen