Klacht Rofra Home Meubelzaken: Doorgezakte stoelen

Lin

Op 3 februari 2012 kocht ik vier stoelen bij Rofra die ik op 1 juni 2012 geleverd kreeg.

Als trouwe klant heb ik nog nooit meegemaakt dat de meubelen die ik bij Rofra gekocht heb niet naar mijn wensen voldoen. Als ik iets bij Rofra koop verwacht ik ook dat ik betaal voor kwaliteit en die heb ik helaas niet gekregen.

Nu ruim een jaar later zijn mijn stoelen doorgezakt. Het is zo erg dat ik zie dat dit echt geen kwaliteit is waarvoor ik betaald heb. Ik vind dit erg jammer omdat het mij erg veel geld heeft gekost en ook omdat ik bijna nooit gebruik maak van de eettafel waar deze stoelen omheen staan.

Als je op de stoelen zit voel je het hout rondom het kussen waar je op zit. Je zit als het ware helemaal in de stoel en je hebt het gevoel dat je veel te laag zit. Ook als je op de stoel zit en je voelt aan de onderkant kan je duidelijk voelen dat de stoelen doorgezakt zijn.

Omdat ze iets ouder kan een jaar zijn vind ik dat dit niet zo zou moeten zijn.

Ik hoop dat er iemand naar mijn stoelen kan komen kijken zodat mijn klacht bevestigd kan worden. Ik verwacht niet dat ik nieuwe stoelen geleverd krijg maar ik hoop wel dat ze gerepareerd kunnen worden zodat ik weer optimaal van mijn mooie stoelen kan genieten.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?