Klacht Rofra Home Meubelzaken: Een vertraging van vijf weken van de levering van mijn bank en verbazend gebrek aan informatie.

rdewerk

k heb enige tijd geleden een sofa besteld voor levering eerste week augustus. Ik heb benadrukt dat de bank op tijd geleverd moest worden omdat ik uit Nederland vertrek (ik ben hier niet permanent woonachtig).
Toen ik op 2 augustus nog niets over de levering gehoord had, heb ik de Planning afdeling gebeld (het telefoonnummer was mij door de verkoopster gegeven). Deze verklaarde dat de bank nog niet geleverd was - dit vanwege de vakantieperiode? Hij beloofde me een mailtje te sturen. Ik heb niets meer van deze afdeling vernomen.
Vervolgens heb ik de winkel gebeld (Leiderdorp) waar de verkoopster melded dat zij geen informative kon geven en dat de leidinggevende mij terug zou bellen. Toen dit niet gebeurde heb ik weer gebeld en kreeg een telefoonnummer van het management. Dit bleek de service afdeling die mij op betweterige toon de procedures van het bedrijf begon uit te leggen maar geen informatie kon geven over de leveringsdatum.
Teruggebeld naar de winkel, die beloofde dat ik door de leidinggevende teruggebeld zou worden. Vervolgens ontving ik een email waarin gemeld werd dat de bank in week 36 (5 weken na de geplande datum!) geleverd zou worden. Dit is niet mogelijk omdat ik op 2 September weer aan het werk moet in het buitenland.
Op 11 augustus ben ik naar de winkel gegaan, waar de leidinggevende me absoluut beloofde na te gaan of de levering vervroegd zou kunnen worden. Ik heb tot op heden geen bericht ontvangen.

Ik wil de bank voor 2 september geleverd hebben en de kosten die ik gemaakt heb om mijn reis uit te stellen vergoed hebben.

Tenslotte wil ik een uitleg over de onmogelijkheid van het bedrijf om goede informatie te leveren over de vertraging, ondanks het feit dat ik tot vijf maal toe het bedrijf heb benaderd.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?