Klacht Rofra Home Meubelzaken: Eettafel stoelen nog niet geleverd (7manden al)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370416
Gebruiker
KScreative
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 8 hoogwaardige eettafel stoelen besteld bij Rofra Home. Hoe ze in de winkel de verkoop deden was gewoon perfect. Vanaf de levering gepland was ging het mis.

1- Bij levering op 052019 (na 5 maanden) ipv 3 maanden
2- Tijdens de levering waren 3 stoelen beschadigd en 5 stoelen niet recht afgesteld op oppervlakte.

Hebben ze toen alles moeten meenemen en rechtzetten. Tot heden zijn mijn stoelen nog niet geleverd. Sterker nog, morgen zouden ze de eerste 5 leveren maar ik kreeg net telefoon dat het niet door gaat.

Ik weet het niet meer!!!!! Ik heb liever mijn voorschot terug nu!! Hoeft niet meer!

De oplossing

Mijn stoelen volgende week leveren! alle 8 aub! indien ik ze niet krijg tegen 156 dan wil ik mijn voorschot van 200 euro terug!

2 reacties

  1. Auteur
    KScreative
    Datum
    Nog steeds krijg ik niet mijn stoelen...
  2. Auteur
    KScreative
    Datum
    Ik zou tegen begin volgende week een update krijgen... echt bizar dit allemaal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KScreative
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen oplossing. Ondertussen 7 maanden verder.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen