Klacht Rofra Home Meubelzaken: Kapot geleverde tafel

Klachtnummer
# 149539
Gebruiker
A.H.Nowaczijk
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben de stiefvader van dhr. Schors, Ammonieterf 218. Mijn zoon heeft mij gevraagd deze klacht verder voor hem te behandelen. Bij deze.

Op 22-10-2014 koopt mijn zoon met zijn vrouw op de woonboulevard te heerlen, in een van uw zaken, een compleet kamermeubelement. Bij levering blijkt dat de eettafel een beschadiging heeft waardoor de bovenste bevestigingschroef van het tafelblad te zien is en de tafel een foei lelijke aanblik geeft. Mijn zoon heeft meerdere keren met jullie contact hierover opgenomen maar tot op heden blijven jullie in gebreken. Ik had nu graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, anders moet ik andere actie ondernemen. ik heb ook meerdere malen geprobeerd uw hoofdkantoor te bellen maar schijnbaar staan deze nummers alleen maar voor de show vermeld, wat zeer zeker niet ten goede komt aan uw klantvriendelijkheid. Het ordernummer van deze aankoop is; 3126952

wachtend op uw antwoord, verblijf ik;

A.H.Nowaczijk.
tel. 0646188304.

Gewenste oplossing

De tafel vervangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Rofra Home Meubelzaken
    Datum
    Beste Ton Nowaczijk,

    Graag wil ik even contact met u hebben over de afhandeling van deze klacht. Wij hebben u meerdere malen proberen te bellen maar helaas tot op de heden niet gelukt. Wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen op 0578569060 of via de mail naar info@rofrahome.nl

    Met vriendelijke groet,

    T. Berenschot
    Rofra|Home Service
  2. Auteur
    A.H.Nowaczijk
    Datum
    Heb gereageerd met e-mailadres van Rofra Home Meubelzaken op maandag 01-02-2016 om 15.49 uur.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen