Klacht Rofra Home Meubelzaken: Kwaliteit geleverde meubels

Klachtnummer
# 160689
Gebruiker
Hans Kooij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben voor ruim € 5.500 meubels gekocht bij Rofra. Van de 5 meubelstukken was er niet 1 zonder klachten. Deze zijn vingerafdrukken onder de coatinglaag (dus niet te verwijderen); na 3 weken een kapot slot; een beschadigde plank; een boekenplank die na 2 weken doorzakt; uitschuifdeel van de eettafel die zo zwaar gat dat ik niemand ken die het voor elkaar krijgt; uitgewaaierde verf op het houten blad en als klap op de vuurpijl een volledig in 2 delen gescheurde kast. De enige reactie van de "klantenservice" is: stuur maar foto's anders kunnen we uw klacht niet beoordelen. Op de vraag naar een adres voor een formele klacht heb ik überhaupt niets gehoord.

De oplossing

Nieuwe tafels, nieuwe planken en verwijderen van de uitgewaaierde verf. Het slot en het gescheurde kastje zijn inmiddels vervangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen