Klacht Rofra Home Meubelzaken: Levertijd overschrijden zonder op de hoogte gesteld te worden

# 190598
Nikki Verburg

Kort omschreven: in week 25 4 paar barstoelen besteld en direct betaald (900 euro). Deze zouden in week 34 geleverd worden. In week 36 had ik nog steeds geen barstoelen gezien of iets gehoord van Rofra Home, dus besloot ik zelf maar contact op te nemen. Vervolgens heb ik nog 5x contact opgenomen en iedere week werd mij verteld dat ik volgende week bericht zou krijgen van de leverancier. Het is nu week 42 en ik krijg nog steeds hetzelfde verhaal te horen. Ook kunnen ze mij geen vergoeding geven, terwijl ik dus al 8 weken langer dan gepland met mijn bordje op de schoot op de bank moet eten. Kortom, ik ben NIET te spreken over de service van Rofra Home. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Nikki Verburg

Duidelijkheid, excuses en een aanvaardbare vergoeding voor de veel te late levering en slechte service.

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?