Opgelost door Rofra Home Meubelzaken: Na 7 maanden nog niet geleverd

content Opgelost
Scheveningen 13

Op 19 april twee lampen gekocht bij Rofra Den Haag een bedrag van 1 lamp aanbetaald €225,-deze zouden begin juli geleverd worden. Mail ontvangen en de leveringsdatum geaccepteerd twee dagen daarvoor mailtje dat het niet geleverd kon worden. Dit is zes keer gebeurd ondertussen elke keer lgebeld medewerker de heer Treep begreep het helemaal had alle begrip maar kon niets doen er kon niet geleverd worden. Nieuwe datum 2 september nu zouden de lampen echt geleverd worden was ons nu uitdrukkelijk door de medewerker de heer Treep beloofd 31 augustus mailtje levering kan niet doorgaan. Omdat wij ivm 2 overlijdens even iets anders aan ons hoofd hadden en daarna een aantal weken in het buitenland zaten hebben we toch nog netjes afgewacht in de veronderstelling het komt nog wel goed. niet dus. 8okt weer gebeld, 1 lamp is aan de transporteur geleverd en 1 wachten ze nog op. U wordt terug gebeld door degene die erover gaat. Er is 1x terug gebeld “we zijn ermee bezig.” 3 weken later nog niets gehoord, weer dhr. Treep gebeld, helaas kon hij niks doen het was overgedragen aan collega’s. Ik heb gezegd wij willen de koop ontbinden, mailtje gestuurd koop ontbinden en geld zsm retour. Een standaard mailtje terug gekregen dat er zsm contact wordt opgenomen, nu weer 4 dagen later, niks gehoord.
Het is echt een schande, de onbeschoftheid dat niemand je wil helpen of zaken uit wil zoeken is echt te gek voor woorden en niet eens het fatsoen om te bellen of te mailen. Hoe kan er in hemelsnaam een enorme lamp verdwijnen bij de transporteur en eenzelfde lamp nog eens verdwijnen in het magazijn. Het is duidelijk dat dit bedrijf hun zaken niet in orde hebben en dan ook totaal geen moeite doen om het op te lossen. Maar idd wel aanbetalen 6 maanden van te voren.
Wij hebben dus wel 225€ betaald, maar na bijna
7 maanden nog geen lampen. En niemand die ons iets laat horen.
Wat een slechte zaak.

Wij willen de koop ontbinden en ons geld terug, dat hebben wij al per e-mail gevraagd, op advies van dhr, Treep medewerker rofra, helaas wordt daar ook gewoon NIET op gereageerd, behalve met een standaardmailtje dat ze zsm gaan beantwoorden.

Scheveningen 13
    Rofra heeft een e-mail gestuurd, en willen ons een tegoedbon aanbieden, wederom gemaild dat wij dit niet willen, wij willen niks meer met Rofra te maken hebben, en ons geld terug.
    Vandaag weer e-mail ontvangen dat er 1 lamp is gevonden en de 2e opnieuw besteld, of weer een tegoedbon, ze willen het niet begrijpen bij Rofra en ook onze wens niet inwilligen. Er is dus voor ons nog geen goede oplossing ....wij willen ons geld terug en Die lampen kopen we wel bij een betrouwbaar bedrijf.
    Scheveningen 13
    Helaas is ons probleem nog steeds niet opgelost, Rofra blijft e-mails sturen om het te regelen met een kadobon, wij willen na deze blamage niets meer met Rofra te maken hebben, dus zeker geen kadobon van een bedrijf dat niets levert.
    Wij wachten deze week nog af en anders zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen,
    Scheveningen 13
    Helaas hebben wij wederom weer niets vernomen van Rofra, vorige week een e-mail of ze de kans kunnen krijgen het op te lossen en 1 lamp alsnog te bezorgen, nee helaas jullie kansen zijn op, en daarna weer stilte, niemand die reageert via e-mail of telefoon, onbeschoft, onfatsoenlijk, ik heb er nog wel meer termen voor maar zal het hierbij laten.
    Scheveningen 13
    Weer een week verder en nog niets vernomen, geen reactie op onze laatste e-mail, geen terugbetaling, echt dramatisch, wij moeten dus weer zelf gaan reageren
    Scheveningen 13
    Die situatie is nog steeds niet veranderd, Rofra heeft nog steeds niet gereageerd op mijn laatste e-mail dus geen moeite gedaan om een oplossing te zoeken
    Scheveningen 13
    Rofra heeft op gereageerd dat ze aan onze wens voldoen en onze aanbetaling terug storten, binnen twee weken, helaas zijn er weer drie weken voorbij, dus we wachten nog even af.
    Scheveningen 13
    Het is ongelofelijk maar we hebben onze aanbetaling teruggestort gekregen van Rofra, 8 maanden later helaas geen lampen maar Iig geld terug,
    Wel een berg irritatie en stress, telefoonkosten en tijd,
    Nooit meer kopen wij iets bij Rofra en de mensen die wij kennen ook niet, goede reclame Rofra ga zo door👍

Scheveningen 13
Onze aanbetaling is terug betaald

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?