Opgelost door Rofra Home Meubelzaken: Niet geleverde producten

Juud#1970

In september 2020 heb ik bij Rofra eetkamerstoelen gekocht omdat de verkoopster uitdrukkelijk vertelde dat deze op voorraad waren. De stoelen zouden in week 41 (2020). worden geleverd. Toen ik ze dus in oktober nog niet had ontvangen, belde ik de winkel, uiteraard kon niemand mij vertellen wat er aan de hand was. Kort daarna ontving ik een mail waarin excuses werd aangeboden en werd aangegeven dat het nu week 48 (2020) zou worden.
Inmiddels zijn er dus 6 maanden gepasseerd en nog steeds heb ik de vier stoelen niet ontvangen. Wel is mij in februari 2021 een korting aangeboden en werd verteld dat de stoelen in maart zouden worden geleverd. Ik dacht ik wacht nu al zo lang dus die ene maand kan er ook wel bij. Helaas nog steeds geen stoelen, Vorige week weer bericht ontvangen dat er weer 8 weken bijkomen. Ik ben er klaar mee en heb ze schriftelijk en telefonisch bericht dat ik mijn aanbetaling van 325,05 euro terug wil ontvangen. Uiteraard hoor je dan niks meer van ze. Ik begrijp niet dat dit bedrijf nog spullen verkoopt als dit de manier is waarop ze met mensen omgaan. In eerste instantie ben ik gewoon voorgelogen omdat de stoelen dus helemaal niet op voorraad waren. Graag zo spoedig mogelijk geld terug svp!

Ik wil dat het bedrijf mijn aanbetaling retourneert!

Juud#1970
Aanbetaling terug ontvangen op 1 cent na, die mogen ze houden.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?