Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rofra Home Meubelzaken: Niet klant vriendelijk
Details
Klacht
Ik heb diverse bestellingen geplaatst en deze werden niet op tijd geleverd. Steeds als het termijn van leveren nadert wordt een mail naar me gestuurd met een ander lever datum. En dit zonder overleg 3 weken later daarna 4 weken later en ga zo maar door. Op de dag van levering hebben ze het voor elkaar gekregen om de verkeerde artikel te leveren. Ik heb deze persoonlijk gebracht naar de winkel 4 weken geleden tot op heden geen reactie of geld terug. In de winkel verwijzen ze naar het hoofdkantoor en hoofdkantoor verwijst naar info@rofrahome.nl Het moet niet gekker worden.Gewenste oplossing
Mijn geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.