Klacht Rofra Home Meubelzaken: Niet klant vriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 166434
Gebruiker
Constancia
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb diverse bestellingen geplaatst en deze werden niet op tijd geleverd. Steeds als het termijn van leveren nadert wordt een mail naar me gestuurd met een ander lever datum. En dit zonder overleg 3 weken later daarna 4 weken later en ga zo maar door. Op de dag van levering hebben ze het voor elkaar gekregen om de verkeerde artikel te leveren. Ik heb deze persoonlijk gebracht naar de winkel 4 weken geleden tot op heden geen reactie of geld terug. In de winkel verwijzen ze naar het hoofdkantoor en hoofdkantoor verwijst naar info@rofrahome.nl Het moet niet gekker worden.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Constancia
    Datum
    Het interesseer Rofra ook helemaal niks. Ik heb geen reactie gehad. Uiteindelijk wel mijn geld terug kunnen krijgen via de klantenservice.

    Het is een mooi bedrijf verkoopt mooie spullen maar de service is gewoon slecht. Zonde!
  2. Auteur
    Constancia
    Datum
    Ik heb uiteindelijk mijn geld terug, maar ik ga nooit meer naar Rofra, en adviseer mensen om goed over na te denken of ze wel bij Rofra willen inkopen. Ik heb vernomen van een oud medewerker dat het niet aan personeel ligt maar de organisatie zelf ellendig is georganiseerd. Erg spijtig want ze hebben mooie spullen. Maar dat is de ellende niet waard als je bezig bent met klussen/ inrichten dan wil je gewoon dat op deze simpele dingen geen issues zijn klaar!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen