Klacht Rofra Home Meubelzaken: Niet leveren, aanbetaling niet terugbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401119
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De levering van onze kast zou in week 34 zijn.. vervolgens kregen we een leverdatum enkele weken later op 20 september. Tot vandaag hebben we nog steeds geen kast. Na vele malen contact met Rofra kunnen ze in de winkel vrij weinig betekenen. Ondanks de afspraak die ze zelf nemen na 1 werkdag contact op te nemen heb ik geen reactie gekregen op mijn mail waarin de brief voor het ontbinden van de aankoop staat vermeld. Onze aanbetaling van 500 euro hebben we nog steeds niet teruggezien

Gewenste oplossing

Mijn aanbetaling met wettelijk recht de rente hierover te betalen vanaf de leveringsdatum, reactie op mijn mail en een betere klantenservice
Geboden oplossing
Dat mijn aanbetaling wordt terug gestort.. maar stuurt nogal
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Na meerdere malen contact te hebben met de afdelingen die blijkbaar slecht met elkaar communiceren. Hebben we vandaag de toezegging gekregen dat de bestelling is geannuleerd, de terugbetaling ligt reeds bij de administratie om ZSM terugbetaald worden.. dus we wachten af...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen