Opgelost door Rofra Home Meubelzaken: Niet werkend rol-systeem van deuren in kast, na 15 maanden nog niet opgelost.

content Opgelost
Jiberish

In 2016 hebben we een kast gekocht bij Rofra. Hierbij werd in de winkel aangegeven dat de kast gesteld zou worden zodat de deuren netjes zouden lopen. Ten eerste werd de kast geplaatst en niet gesteld omdat de mensen die de kast leverde dat niet konden. Hierdoor konden de deuren niet geplaatst worden. Er moest toen zelf gebeld worden om een afspraak te maken met de service afdeling.

Toen dit verholpen was zagen we na enkele maanden schade ontstaan omdat de deuren van de kast naast de rails ging lopen. Hiervoor is toen een afspraak gemaakt om dit te verhelpen. De schade werd geschilderd en de deuren rolde weer redelijk. Echter na een kleine maand kregen we weer hetzelfde probleem.

Wederom een monteur die het kwam maken, maar nog geen dag later was het alweer zover en rolde de deur al weer naast de rails met verdere schade tot gevolg.

Toen ik aangaf tot een structurele oplossing te willen komen werd er alleen maar defensief gereageerd en niet naar een oplossing gezocht. Telefonisch contact was niet mogelijk i.v.m. dossiervorming. Een hele vreemde manier om met je klant tot een oplossing te komen door over dossiervorming te spreken.

Iedere keer als er een monteur moest komen duurde het weken en soms meer dan een maand voordat er eens een afspraak werd ingepland. Steeds pas nadat ik er weer een herinneringsmail voor had verstuurd.

Al met al zeer slechte service en kortzichtige communicatie dat niet gericht lijkt te zijn op een goede klantervaring maar meer op zo laag mogelijke kosten. Wat overigens een wassen neus is want tot in den treuren monteurs sturen zal ook veel kosten tot gevolg hebben.

Een structurele oplossing, het euvel is in de nieuwe oplage kasten opgelost. Ik zou dus graag een nieuwe kast krijgen of een heel nieuw rolsysteem zodat het echt werkt zoals mij beloofd is in de winkel.
Uiteindelijk heeft Rofra toch een goede oplossing geleverd. De bovenkast is in zijn geheel vervangen en in de nieuwe bovenkast is het probleem niet aanwezig. Helaas is er heel lang overheen gegaan en hadden we een veel betere ervaring gehad als dit sneller was gegaan en het contact soepeler was verlopen.

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?