Opgelost door Rofra Home Meubelzaken: onfatsoenlijke omgang met klanten met betrekking tot annulering

corrie

GoeieAvond .
Ik heb 28-10-2018 een paar kussens besteld bij Rofra home breda ,op 31-10-2018 heb ik de geannuleerd via de mail[info@rofra home .nl. Ik kreeg 6-11- een mail dat het naar de desbetreffende afdeling was gestuurd en dat zei dat gingen beoordelen .Kreeg 3 weken later [na de winkel gebeld te hebben] en uitgelegd dat ik ze had geannuleerd maar nog steeds geen bericht had gehad,zei zouden een mail naar hu hoofdkantoor sturen [wat ook is gedaan ]. De dag er op 21-11-2018 een mail gekregen van debiteuren @rofra home dat dat de annulering goed was gekeurd en dat ik een tegoed bon kreeg en dat ik nog te horen kreeg wanneer ik die kon ophalen in de winkel. Ik heb toen meteen een bericht terug gestuurd dat ik dit niet wilde en gewoon me geld terug wilde ,ten eerste omdat ze klanten te lang laten wachten en dat ik het schandalig vind dat ik 3 weken op antwoord moet wachten ,nadat ik ook nog 2 keer gebeld had naar hun en iedere keer te horen kreeg dat ik het moest afwachten. Weer geen reactie.Nog steeds niks tot nu toe .Weer gebeld met de winkel op 29-11 omdat zij mij belde dat de kussens binnen en het hele verhaal uitgelegd van annulering ervan en de al die mails die ik al had gestuurd naar hoofd kantoor.De manager zou met mij contact opnemen.30-11-2018 dus gebeld en hij zegt dat dit de voorwaarden zijn van rofra home ik heb hem gezegd dat ilk me geld terug wil en hij wilde toen de helft geven en de helft weer een tegoed bon [het gaat om 59 euro].ik heb gezegd dat ik dit niet wilde en me geld terug wilde . Hij zou weer contact op nemen .Wil hier bij ook vermelden dat er tegen mij geen voorwaarden zijn verteld ,heb ze ook niet in de winkel gezien,staan ook niet op de aankoopbon.En op de site staat alleen dat de voorwaarden voor de site anders zijn dan die van de winkel.Ik blijf erbij dat ik als consument recht heb op me geld terug ,het is hun nalatigheid dat ze deze nergens vermelde of doorgeven.Ben het nu zo zat om zo behandeld te worden dat ik het via deze weg doe.

Fatsoenlijk reageren en gewoon mijn geld terug geven .En dat ze zelf eens hun voorwaarden goed bekent maken bij de consument ,in ieder geval voor de winkels.

corrie
volgende dag kreeg ik een mail dat ik me geld terug kreeg ,moest me rekeningnummer doormailen ,alleen nog niks ontvangen ,en ook geen reactie terug gehad,Gaat weer lang duren denk ik .

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?