Klacht Rofra Home Meubelzaken: Ongeleverde producten en onvriendelijk personeel

RofraNiks

Verschrikkelijke service!! Oktober 2017 een bestelling geplaatst. Het gaat om 2 meubels, de 1 zou in week 44 geleverd worden en de ander in week 51. We zitten nu bijna in februari 2018 en nog steeds geen duidelijkheid hierover! Vaker contact gehad, waarbij ik afsnauwend personeel aan de lijn krijg. Ik betaal veel geld voor deze meubels, dus ik verwacht dat deze gewoon geleverd worden of de klantenservice mij in elk geval netjes te woord staan over een vertraging of iets dergelijks. Laatst kreeg ik 100% garantie dat de bezorger de bestelling op 12-01-2018 zou hebben en mij zou bellen voor een leveringsafspraak. Zij blijken deze bestelling echter nog steeds niet te hebben. Weer Rofra gebeld, krijg ik een dame aan de lijn die zegt ''ik wil niet per sé zeggen dat u jokt, maar dit hebben wij niet gezegd''. Mevrouw insinueert dus dat ik lieg. Godzijdank heb ik het gesprek opgenomen waarin ze mij bevestigen dat de bestelling geleverd zou worden op die datum.
Maar goed, daar valt niets mee te doen want het kan ze helemaal niets schelen. Ik blijf schommelen tussen het kastje en de muur.
Vandaag weer gebeld en nu blijkt het niet eens bij Rofra op voorraad te zijn, tot eind januari.
Voor klachten moet ik hen natuurlijk mailen, want dat wordt niet telefonisch opgepakt. Maar op klachtenmails reageren ze niet.
Dit blijft vast nog een jarenplan gaande.
1 ding is zeker: NOOOOIT MEER BIJ ROFRA!

compensatie

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?