Klacht Rofra Home Meubelzaken: Onjuiste beoordeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134569
Gebruiker
Fred 2208
Datum
1 reactie

Details

De klacht

25-6-2013 / 2 fauteuils aangeleverd gekregen. 03-10-2013 foto's van een fauteuil opgestuurd met een tekort afgesneden stof aan de rechterzijkant . 29-10-2013 fauteuil opgehaald voor herstel . 07-01-2014 terugbezorging. 02-1. Oktober 2014 opnieuw klacht geplaatst met zelfde euvel aan andere fauteuil, 20-11-2014 Fauteuil opgehaald en de dag van ophalen een mail naar Rofra gestuurd waarin vermeld dat de stoel die nog thuis staat ook weer het euvel gaat vertonen en dat ik mijn twijfels heb over restauratie maar het idee heb dat er maar een beetje aan de stof getrokken wordt en dat ik op deze manier de fauteuils tot in lengte van dagen voor herstel zal moeten blijven aanbieden, waarna een dank voor de mail en een toezegging dat de fauteuil aan een uitvoerig onderzoek zal worden onderworpen. Nu zit ik in oktober 2015 met 2 fauteuils die aan de rechterzijde te weinig stof hebben en bij een derde foto beoordeling Rofra stelt dat bij reiniging de voorschriften niet zijn gevolgd????????

De oplossing

In een deugdelijk herstel heb ik geen vertrouwen meer . Teruggave van de aankoopsom lijkt mij een normaal voorstel. Prijs is aantoonbaar van de rekening die in mijn bezit is. E 750 per stuk exclusief bezorgkosten en een anti vuil behandeling.

1 reactie

  1. Auteur
    Fred 2208
    Datum
    Gen reactie van Rofra ontvangen......is voor mij voldoende aanleiding om bij dit bedrijf geen cent meer uit te geven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fred 2208
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen