Klacht Rofra Home Meubelzaken: Rofra Meubelen , wel verkopen, niet staan voor het geleverde!

J.Schuiling

Een order geplaatst bij Rofra meubelen in Groningen. het gaat om showroommodellen ( 2 kasten en 2 stoelen) Voor een mooie prijs kunnen aanschaffen , en de spullen waren in goede staat toen we de deal sloten. Rofra bied tegen betaling een vervoerder aan waarmee contact wordt gezocht. Dit omdat men niet vanuit de winkel de Rofra vervoerders laat komen. Afspraak gemaakt om de levering te ontvangen. En nu begint de ellende !!!! Krijgen de order in z'n geheel zonder beschermde verpakkingsmateriaal thuis. Alleen een stuk huishoudplastic om de kasten gewikkeld En ja je kunt het raden de kasten beschadigd. De transporteurs (extern) voelden zich bezwaard omdat ze van de leidinggevende ( Ap) van Rofra Groningen de producten zo mee moesten nemen zonder bescherming. Ze weigerden aanvankelijk maar Ap viel enorm uit tegen de transporteurs dat ze het maar meegenomen hebben, ook om geen klant te verliezen in de toekomst om orders te vervoeren.
Wij, gebeld met Rofra , slecht bereikbaar, en wij moesten maar de transporteur aansprakelijk stellen. Dus gebeld , en de transporteur bevestigde dat Rofra de order slecht had ingepakt, maar het uit de hand liep door Ap de leidinggevende van Rofra Groningen. Contact gezocht met Rofra Vaarssen , we moesten foto's mailen en men zou binnen 24 uur contact met ons opnemen. Helaas niet gebeurd , tussentijds zelf maar gebeld, maar iedereen houdt zich van de domme. Mail was wel aangekomen maar After sales pakt dit op en deze zijn niet te bereiken volgens medewerker aan de telefoon. Stoute schoenen maar aangetrokken en weer naar de Rofra Groningen gegaan . Netjes te woord gestaan , medewerkster ging leidinggevende bellen (hij is week afwezig maar wel telefonisch aanspreekbaar voor medewerkster. Geen oplossing , ligt aan transporteur volgens hem!! Leidinggevende denkt niet in oplossingen maar is zelf een groot probleem. Tot op heden niets meer gehoord en worden door Ap gewoon afgeserveerd. Laat medewerker de klachten oplossen , waarbij ze niet beslissing bevoegd is om klachten op te lossen.

Onderkasten omruilen voor niet beschadigde .

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

2. Stuur een juridische brief