Klacht Rofra Home Meubelzaken: ROtzooiFRA

Klachtnummer
# 355381
Gebruiker
Afwaspaard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mooie spulletjes besteld … dat dachten we tenminste !!

na een lange levertijd moesten we nog een maandje extra wachten.
vervolgens krijgen we een paar spullen binnen... die paar spullen waren niet zoals wij het besteld hadden. Tafel was kapot ,, tafelpoten anders als gekozen en ga zo maar door.
Toen belde we naar de klantservice...…. wat een verschrikking !!!
Moest verdomme zelf de medewerker van de '' klanten'' service'' vertellen dat ik niet belde om te discusseren maar om tot een oplossing te komen.. dit lijkt me de omgekeerde wereld !
De mevrouw dacht denk ik zeker dat ze bij een advocaten bureau werkte ipv van de klantenservice van een meubelzaak .. wat een afgang dit want ze hing ook nog eens de telefoon op.
Vervolgens heb ik maar netjes teruggebeld en begon het riedeltje weer met een mannelijke collega van deze vriendelijke dame...…. !!!
Meneer was net zo gefrustreerd als zijn lieftallige collega want ook hij wist niet precies wat zijn baan eigenlijk inhield denk ik.. Enfin ik wil een passende oplossing en helaas staan er een paar mensen bij rofra op de loonlijst die hun geld niet verdienen te krijgen dus dan probeer ik het maar op deze manier...
Hoe dan ook en op welke manier dan ook, vriendelijk of onvriendelijk , netjes of asociaal DIT GAAN JULLIE OPLOSSEN ZOALS HET HOORT !!!

De oplossing

een passende oplossing ,, spoedig.

1 reactie

  1. Auteur
    Afwaspaard
    Datum
    Verassend.. de klacht verloopt en nog geen excuses of compesenatie

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen