Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rofra Home Meubelzaken: ROtzooiFRA
Details
Klacht
Mooie ( dachten we ) nieuwe meubels besteld.
Na een hele lange levertijd .. nog een maandje extra wachten... zeer vervelend maar oke !
Vervolgens de grootste rotzooi binnen krijgen wat al uit elkaar valt als je er naar kijkt.
Tafelpoten zomaar veranderd ook in andere ???
vervolgens bellen we op om eruit te komen wat we hiermee gaan doen.
Mevrouw die voor de ''klanten''service'' ?????????? service ????? werkt bij Rofra denkt dat ze gestuurd heeft voor advocate want ze wil alleen maar discussie voeren steeds maar weer en vervolgens hield ze het niet meer toen ze erop gewezen werd dat er niet gebeld word om discussie te voeren maar om een oplossing te vinden ( omgekeerde wereld he, klant moet zeggen tegen de servicemedewerker dat we tot een oplossing willen komen ipv een discussie) zeer triest allemaal. Enfin de hoorn werd erop gesmeten... iets gefrustreerder uiteraard teruggebeld om met een meneer precies hetzelfde gesprek te voeren met dezelfde uitkomst... de hoorn er weer op.
Wat een stelletje asociale geldkloppers.
Lieve mensen die dit lezen.. hou je centjes lekker in je zak want je kunt het net zo goed in de prullenbak gooien want je krijgt er in deze winkel helemaal niets behalve ellende voor terug !!
Gewenste oplossing
Alles retour nemen en geld terug !Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.