Klacht Rofra Home Meubelzaken: Slechte levering, niet reageren op vraag, Slechte service

Ton

Op 30-07-2016 aankoop gedaan bij firma Rofra home in woonmal Alexandrium. Levertijd zou zijn week 36 met mogelijk vertraging. Op 10-08 bericht ontvangen dat artikelen zijn overgedragen aan transporteur. Order zou binnen 10 dagen geleverd worden. Op 1-09 bericht ontvangen van transporteur dat het week 38 of 39 gaat worden, is acceptabel. Ik zou vooraf te horen krijgen wat de exacte datum is. Inmiddels is het week 39 nog niets gehoord. 3 Weken vooraf zou de juiste leverdatum worden door gegeven. Kan nu dus week 42, of later, worden. Bijzonder slechte service. Inmiddels een mail gestuurd met de vraag wanneer ik artikelen kan verwachten. Hier is niet op gereageerd.

Hierbij maak ik gebruik van artikel 8 van uw overeenkomst. Ik ontvang van u bericht wanneer ik de artikelen binnen 3 weken na 28 september 2016 kan verwachten. Indien u deze afspraak niet kunt maken maak ik gebruik van de overige bepaling in artikel 8 en wordt de bestelling bij deze geannuleerd. Dan kunt u de vooraf betaalde 117 euro terug storten op mijn rekening

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ton
    Rofra heeft gereageerd op een eerdere mail met de melding dat levering plaats vindt in week 42 met 3 weken vooraf een melding van de bezorgdatum. Nog steeds niets gehoord. Een bijzonder slechte ervaring met rofra, zijn een hoofdletter niet waard. Mijn advies aan consumeneten. Doe geen zaken met deze firma. Bijzonder slechte en a-sociale behandeling van klanten.

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?