Klacht Rofra Home Meubelzaken: Slechte levering, niet reageren op vraag, Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 187494
Gebruiker
Ton
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 30-07-2016 aankoop gedaan bij firma Rofra home in woonmal Alexandrium. Levertijd zou zijn week 36 met mogelijk vertraging. Op 10-08 bericht ontvangen dat artikelen zijn overgedragen aan transporteur. Order zou binnen 10 dagen geleverd worden. Op 1-09 bericht ontvangen van transporteur dat het week 38 of 39 gaat worden, is acceptabel. Ik zou vooraf te horen krijgen wat de exacte datum is. Inmiddels is het week 39 nog niets gehoord. 3 Weken vooraf zou de juiste leverdatum worden door gegeven. Kan nu dus week 42, of later, worden. Bijzonder slechte service. Inmiddels een mail gestuurd met de vraag wanneer ik artikelen kan verwachten. Hier is niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Hierbij maak ik gebruik van artikel 8 van uw overeenkomst. Ik ontvang van u bericht wanneer ik de artikelen binnen 3 weken na 28 september 2016 kan verwachten. Indien u deze afspraak niet kunt maken maak ik gebruik van de overige bepaling in artikel 8 en wordt de bestelling bij deze geannuleerd. Dan kunt u de vooraf betaalde 117 euro terug storten op mijn rekening
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ton
    Datum
    Rofra heeft gereageerd op een eerdere mail met de melding dat levering plaats vindt in week 42 met 3 weken vooraf een melding van de bezorgdatum. Nog steeds niets gehoord. Een bijzonder slechte ervaring met rofra, zijn een hoofdletter niet waard. Mijn advies aan consumeneten. Doe geen zaken met deze firma. Bijzonder slechte en a-sociale behandeling van klanten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen