Rofra Home Meubelzaken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rofra Home Meubelzaken: Slechte levering, niet reageren op vraag, Slechte service
Details
Klacht
Op 30-07-2016 aankoop gedaan bij firma Rofra home in woonmal Alexandrium. Levertijd zou zijn week 36 met mogelijk vertraging. Op 10-08 bericht ontvangen dat artikelen zijn overgedragen aan transporteur. Order zou binnen 10 dagen geleverd worden. Op 1-09 bericht ontvangen van transporteur dat het week 38 of 39 gaat worden, is acceptabel. Ik zou vooraf te horen krijgen wat de exacte datum is. Inmiddels is het week 39 nog niets gehoord. 3 Weken vooraf zou de juiste leverdatum worden door gegeven. Kan nu dus week 42, of later, worden. Bijzonder slechte service. Inmiddels een mail gestuurd met de vraag wanneer ik artikelen kan verwachten. Hier is niet op gereageerd.Gewenste oplossing
Hierbij maak ik gebruik van artikel 8 van uw overeenkomst. Ik ontvang van u bericht wanneer ik de artikelen binnen 3 weken na 28 september 2016 kan verwachten. Indien u deze afspraak niet kunt maken maak ik gebruik van de overige bepaling in artikel 8 en wordt de bestelling bij deze geannuleerd. Dan kunt u de vooraf betaalde 117 euro terug storten op mijn rekening- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.