Klacht Rofra Home Meubelzaken: Slechte service, te late levering.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326864
Gebruiker
heinz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Stoel besteld in week 26 zou geleverd worden in week 37, nu nog steeds niet, steeds uitstel. Volgende week "proberen" ze te leveren aan de transporteur. Dan gaat er nog minstens 5 tot 10 werkdagen overheen volgens hun voorwaarden, alvorens de stoel geleverd zal worden , op zn vroegst dus in week 43.
Ik heb alles al betaald en wil dat mijn geld wordt teruggestort en pas betaald bij levering.
Heb enorm spijt van mij aankoop bij Rofra. Dit zal ook zeker de laatste keer zijn. Ik zal verder iedereen afraden om nog iets te kopen bij dit bedrijf.

De oplossing

Het aankoopbedrag direct terugstorten. Ik betaal dan bij levering. En als de vertraging nog langer duurt ongedaan maken van de aankoop.

1 reactie

  1. Auteur
    heinz
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van Rofra Home

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heinz
Datum
Uiteindelijke oplossing Rofra heeft nooit gereageerd op dit topic. Heb onderhand wel de stoel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry