Klacht Rofra Home Meubelzaken: Spullen incompleet na 3maanden leentafel stuk en moest het zelf omhoog zien te krijgen terwijl ik ha

Abdel070

In Den Haag Rofra winkel word je perfect geholpen mijn vrouw en ik zijn vaste klanten zoals heel veel mensen die van dat soort spullen houden.

We zijn onlangs verhuisd en hebben onze inboedel bij deze winkel gekocht.

Op onze kasten en tafels moesten we 3maanden wachten (logisch) en wij hebben aangegeven bij dit locatie dat we op 3 hoog wonen “geen probleem” we sturen de opdracht door naar hoofdkantoor en we geven aan dat je 3 hoof woont dus als het hoofdkantoor dit goed keurd is het allemaal oké. Paar minuten later is deze bon goed gekeurd! Klasse helemaal blij!

3maanden later komen 2 bezorgers aan bij mij thuis met de vraag dag heer waar mag het heen ? Ik antwoord ik woon op 3 hoog waarvan de ene bezorger meteen zegt ja dag ik gaat niet sjouwen ( een dikke man was dit) de ander bleef rustig en mij netjes te woord staan dat hij een bon heeft dat aangeeft dat ik op bagage grond woon?

Ik bel rofra den haag op nee meneer je hebt aangeven 3 hoog te wonen.

Bezorgers hebben 2 kasten en een leentafel (1poot stuk) in de portiek achter gelaten en moest het zelf omhoog zien te krijgen. Ik stond versteld van deze werkwijze gezien ik hier voor duizenden euro’s spullen hebben besteld.

Ik had 2 uur later een belangrijke afspraak dus heb ik zelf een lift uit rdam moeten huren gezien den haag vol zat voor 140euro!!

Daarnaast is niet alles geleverd op de afgesproken datum en we hadden een hoop mensen uitgenodigd ivm met onze nieuwe huis enz en wilden graag alles in huis hebben mision inpossibel.

Mijn liftkosten voor de kasten wil ik terug.

Resterende spullen zelf voor een lift regelen aub graag aan de afspraak houden.

Abdel070