Klacht Rofra Home Meubelzaken: Twee verschillende stoelen geleverd

Klachtnummer
# 73316
Gebruiker
peter van emden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben 2 stoelen nodig en zien een leuke stoel bij Rofra in Son/Eindhoven. Er is geen voorraad dus nemen we die ene stoel mee naar ons vakantiehuis . 2 weken later kunnen we de andere stoel ophalen; wanneer we hiermee in ons vakantiehuis aankomen blijkt niet alleen de kleur anders, maar ook is de stoel kleiner. In ieder geval passen beide stoelen niet bij elkaar. Wij nemen de stoelen 280 km mee terug en melden ons bij Rofra Home. Echter, de betreffende medewerker kan ons niet helpen; hij geeft geen geld terug en biedt ons alleen 2 stoelen aan die blijkbaar al maanden buiten staan. Het riet laat al op meerdere plaatsen los.
Wij vinden dat met de man van Rofrahome niet te praten valt; hij is zelfs zeer onfatsoenlijk. Omdat het vakantiehuis binnenkort verhuurd wordt nemen we beide “oude” stoelen onder protest mee. We dienen per mail en aangetekend schrijven een klacht in, maar dat levert niets op.
Een waardeloze zaak!

De oplossing

We willen €100,00 compensatie.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?