Klacht Rofra Home Meubelzaken: Verschrikkelijk bedrijf

Lins

Zolang je een mogelijke klant bent is alles goed, zodra je iets gekocht hebt en dingen niet goed zijn is het een ander verhaal.

Geen contact te krijgen met de juiste mensen, de mensen die er werken lijken meer tegen te werken als te helpen.

Verschrikkelijk bedrijf!

Even in het kort samen gevat we hebben in december voor een bedrag van ongeveer €5000 aan spullen gekocht. Bij levering ontbrak er een balk onder de eettafel in de kamer en in de keuken wiebelde de tafel.
Ook het bankstel was niet helemaal compleet.
We hebben hierdoor €200 minder betaald en dit zou betaald worden als alles na functioneren gemaakt zou zijn.

Toen kregen we een e-mail dat we de maat even moesten opmeten van de balk,
hierna telefonisch contact gehad dat we dit zelf niet zouden doen.
Dit als er meetfouten zouden ontstaan wij hiervoor verantwoordelijk zouden zijn.

Nu ook de bank naar 6 maanden de stof gaat verzakken ,weer contact opgenomen met rofra.

Hier werd gewoon letterlijk gezegd eerst betalen en dan komen we kijken wat we kunnen doen.
Hier ben ik het uiteraard niet mee eens en wil gewoon goede meubels waar we ook al aardig wat geld voor hebben neer geteld.

Laatste mail gestuurd of ze echr niet netjes de problemen willen oplossen zodat we kunnen genieten van de meubels en waar hebben voor het flinke bedrag wat we ook netjes hebben betaald, maar krijg niet eens meer reactie.

Waardeloos bedrijf!

De klachten verhelpen

Lins
    En dan krijg je dit als reactie via de e-mail.
    Dat we dus zelf de maten moeten opmeten, de reactie te verwijderen en het geld over te maken.....

Lachwekkend bedrijf, volgens mijn is het gewoon een normale service dat er eerst degelijke en naar behorende meubels wordt geleverd en dan wordt betaald!

Echt jammer dat een bedrijf zo omgaat met klanten!